کارخانه قالیشویی ادیب
1.00
3
3
خدمات

کارخانه قالیشویی ادیب

1.00 / 5.00 - بر اساس 3 بررسی
5 ستاره
4 ستاره
3 ستاره
2 ستاره
1 ستاره

کارخانه قالیشویی ادیب

ارخانه قالیشویی ادیب، بزرگترین و مجهزترین قالیشویی کشور ، با استفاده از بهترین مواد شوینده و دستگاه های قالیشویی روز دنیا ، بهترین خدمات رسانی را برای مشتریان فراهم کرده است. ادیب قدیمی ترین قالیشویی مجاز تهران بوده و در سال۱۳۴۰ تاسیس شده است. ادیب با بیش از ۶۰ سال سابقه درخشان در امر شستشوی انواع فرش های های دستباف و ماشینی ، بالاترین کیفیت و رضایت را در سراسر تهران و البرز و تبریز جلب نموده است.


آدرس
ستارخان، تقاطع خسرو، مجتمع الماس غرب، ورودی A ،ط3 واحد 309

تلفن
021-26117000

پست الکترونیک
adibgroup61@yahoo.com


وب سایت



شما هم میتوانید نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را برای کارخانه قالیشویی ادیب ارسال کنید.

ارسال نظر
تعداد کل نظرات ارسال شده : 3
1.00 / 5.00

”بدترین قالیشویی “

اولا قیمت رو چند برابر چیزی که در سایت هست حساب میکنند دوما رفتار پرسنلشون افتضاح بود انعام زوری میخواستند در آخر هم بعد از حساب کارت منو انداخت زمین و‌با بی ادبی رفت 1.00

  • ۰ مفید بود
  • مفید نبود ۰
  • اشتراک گذاری:
1.00 / 5.00

”شستن فرش ماشینی“

فرش ماشینی رو بهمن ۱۴۰۱ بردن متری ۲۲ هزار تومن بشورن . بعد تحویل متری ۷۰ هزار تومن حساب کردند و تا ۲۰۰ هزار هم تا انعام نگرفتند نرفتند 1.00


”انتقاد“

سه تا فرش ماشینی ۶ متری که جمعا ۱۸ متر میشه . تحویل گرفتند . گفتند متری ۲۲ هزار تومن میخوریم. بعد ده روز فاکتور دادن متری ۷۰ هزار تومن حساب کردند. و ۲۰۰ هزار تومن هم تا انعام نگرفتند از خونه بیرون نرفتند. یعنی ۱۸ متر فرش ماشینی برای ما شستن یک میلیون و چهارصد و هفتاد هزار تومن پول گرفتند. با دفتر مرکزی هم تماس گرفتیم . فقط یه جوری توجیح میکنن. که برای مشتری قابل قبول نیست.
من که دیگه اصلا و اصلا و اصلا به قالیشویی ادیب سفارش نخواهم داد .
پیشنهاد میکنم خودتون روی پشت بوم بشورید حداقل اعصاب تون راحت تر میمونه.

  • ۰ مفید بود
  • مفید نبود ۰
  • اشتراک گذاری:
1.00 / 5.00

”نظرات در مورد کارخانه قالیشویی ادیب“

مزخرفترین و بی کیفیت ترین قالیشوئی که تا به حال دیدم. 1.00


”انتقاد“

مزخرفترین و بی کیفیت ترین قالیشوئی که تا به حال دیدم. فرشهای سالم را بردن و لکه دار برگردوندن و زیر بار هم نمیرن. یکی از پرسنلشون در اتحادیه جزء هیئت مدیره است و شکایتتون هم به جایی نمیرسه. پرسنل گدا گشنه که تا انعام نگیرن از خونت بیرون نمیرن. پرسنل بی ادب و بی شعور دفتر مرکزی که وعده سرخرمن میدن برای پیگیری شکایت . گول تبلیغاتشونو نخورین.

  • ۰ مفید بود
  • مفید نبود ۰
  • اشتراک گذاری:

Sign In